نمونه طراحی بنر متحرک GIF

نمونه طراحی بنر متحرک

اطلاعات پروژه

  • دسته :  طراحی GIF
  • مشتری : شخصی
  • تاریخ پروژه : سال 1401
  • وبسایت : …………………….

یکی از انواع بنرهای جذاب و پرکاربرد در سایت‌های ایرانی، بنر گیف GIF و متحرک است. استفاده از رنگ‌های جذاب، قالبهای اختصاصی و تحرک این نوع بنر باعث افزایش نرخ تعامل و در نتیجه فروش کسب و کار شما میشود. سفارش طراحی بنر گیف بصورت حرفه‌ای باعث جلوگیری از هدر رفت زمان و بودجه شما می‌شود.

گیف‌ها (gifs) ویدیوهای کوتاه و بدون صدا هستند که می‌توان آن‌ها را به راحتی در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشت و بدون هیچ صدایی، برای نشان دادن احساسات از آن‌ها استفاده کرد. البته در فضای بازاریابی و مارکتینگ امروز، کاربرد گیف‌ها از این مورد فراتر است. در ادامه مطلب، به همین موضوع پرداخته‌ایم. گیف در واقع خلاصه شده‌ای از عبارت graphic interchange format است و جالب است بدانید که تلفظ صحیح آن با توجه به حرف G، جیف است. فایلی که فرمت gif داشته باشد به شما این امکان را می‌دهد که چند تصویر را در یک فایل و با کیفیت و حجم کمتر نمایش دهید. همین حجم کمتر باعث می‌شود که فایل گیف به راحتی توسط مرورگرهای مختلف دانلود شود. شاید بتوان این موضوع را یکی از دلایل محبوبیت گیف‌ها در طول زمان دانست.