کارت ویزیت

نمونه کار کارت ویزیت dariushpayfard.ir

اطلاعات پروژه

  • دسته : نمونه کار کارت ویزیت
  • مشتری : کانون تبلیغاتی دارثا
  • تاریخ پروژه : سال 1400
  • وبسایت : ………………………..

در واقع  قبل از انتخاب رنگ  یا دیگر موضوعات کارت ویزیت، ابتدا بازار هدف خود را به درستی شناسایی کنید و سپس رنگ هایی را که بهترین شرایط برای کسب و کار شما را دارند، انتخاب کنید. هنگام انتخاب رنگ کارت ویزیت، شما باید معانی روانشناختی رنگ در کسب و کار و بازار مورد نظر خود را درک کنید. رنگ های مختلف دارای معانی متفاوت هستند.  مطمئنا شما باید شخصیت خود را در نظر بگیرید و آن را در انتخاب رنگ های خود منعکس کنید، اما احتمالا این کار را زمانی انجام می دهید که آرم و نام تجاری کسب و کارتان را انتخاب می کنید. رنگ مورد علاقه خود را بدون بررسی معانی آن در طراحی استفاده نکنید. این رنگ ممکن است یک رنگ عالی و پر معنی باشد ولی برای کسب و کار شما مناسب نباشد.